Revenge of the Mandarin

Bir perşembe gününde daha beraberiz. 


 Perşembe günleri ajanstan çıkıp Santral'e, sevgili Atakan Sevgi'nin dersine giren 3 kişiyiz toplam; Ezgi, Suna ve ben. Geçen perşembe günü ajanstaki yoğunluktan dolayı bu sözkonusu dersin iptal olma ihtimalini düşünüyoduk sürekli, "iptal" haberini görme umuduyla online'ı yenileyip duruyoduk. Sonra bir ara Suna, "Kızlar!! Ders iptal!!" dedi. Tanrım bir mutluluk, bir ferahlık. Ki Atakan Hoca'yı ve dersini çok seviyorum ben. Ama gerçekten pilimiz bitiyodu ajansta. 

 Neyse, 20 saniye sora Suna sırıtmaya başladı, şaka yapmış. Kayıp eşeğini bulup tekrar kaybeden manyak bir hocaya döndüm. Gerçekten mutsuz bir andı.

 Bugün otururken, Ezgi de Suna'yı faka bastırmak için, "AA! Ders iptalmiiiş" demeye çalıştı ama yarısında gülmeye başladı zavallım. Suna bir saliselik bir kafa karışıklığı yaşayıp, sonunda zaten hiç inanmamış biçimde mutlu mesut yerine döndü.

 Sonra ders saati iyice yaklaştığı sırada, fotoşop kullanmayı bilen arkadaşım Şahin'in de yanımda boş boş oturup MSN muhabbeti yaptığını farkedince ( hihoho ) hemen şöyle bir şey hazırlayabileceğimizi farkettim:



Kreatif Direktör & Metin Yazarı: Ceren Palaz
Grafiker: Bay Panter

 Anlayabileceğiniz gibi bu bizim okulun online sisteminin screenshot'ı. Ve gördüğünüz gibi oraya bi iptal haberi kondurduk, üstüne bi de f11'e basınca pek gerçekçi göründü. Sonra zıplaya zıplaya Suna'nın masasına gitmek, koluna girip bilgisayarın başına sürüklemek, "Baaaaak!" diyip sırıtmak kaldı geriye. Boynumuza sarılmalar, şükretmeler, zıplamalar, allaaam çok korkunçtu. Yok yani, şaka olduunu söylemeye çekindim resmen. 

 Sonuç: Şaka olduunu söyledik, inanmadı, sora inandı, sonra ne kadar mutsuz olduunu tasvir etmeye çalışmaya başladı, bi de utanmadan "anlıyamassınız" filan dedi, anlarıııız dedik, Santral'e gittik, Tamirane'ye oturduk, talihsiz 2 adet sipariş verdim, yiyemeden kalktım, Suna dersin havasında olmadıı için ilk saate katılmıycaanı söledi (hehe), sonra hiçbi derse girmedi. 

 Kötü bir arkadaş diilim bence yine de. 


1 comments:

  1. Deniz said...

    Hihohoahoha. Çok korkunç bi şakaymış. Ama aranmış o da yani.

    İntikam soğuk yenen bi yemektir.