Rüyalarımın ajansı

Rüyamda ajansta yeni bi müşteri için çalışmak üzere beyaz tahtayı önümüze almış hazırlanıyoduk. Tahtayı temizlerken Kadri Hoca geldi ve neden hala başlamadığımız konusunda sinirlendi. Yeni işimizde, ilanlarda andımıza göndermelerde bulunmamız gerekebileceğini, bunun için önce andımızı biliyo olmamız gerektiğini, ve hadi bakalım, ortaya çıkıp ezbere okumamızı söyledi.

Ceren - Ezgi - Şahin şeklinde ajanstaki koltuğun önüne sıralanmış, hocanın ciddi olup olmadıını anlamaya çalışıyoduk. En başta ben olduum için bana başlamamı söyledi sonra Kadri Hoca. Ben "türküm doğruyum çalışkanım" dedikçe bilgisayarlarının önünde oturan bütün ahali tekrarlıyodu. "yükselmek, ileri gitmektir" dedikten sonra takılıverdim. Kadri Hoca'nın sakin ve anlamlı bakışlarının altında düşündüm düşündüm düşündüm. Sonra "şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda" diye bi yer vardı ama?" dedim. Sonra kendi dediğimden utandım ve "ama ama" diyerek uyandım.

0 comments: