Nooldu Şimdi

Sınavlar bitti, teslimler bitti, sunumlar bitti, kokteyl bile bitti.


Teslim ettiğim 3 ödev kayıplara karışmış, yarın ya da sonraki gün santrale gitmem gerekicek bu yüzden.

Ideabox'ım da hocada kaldı ve içindeki objelerden biri Denizcan'ın bana yaptığı kitap ayracıydı. Onu geri almam lazım bişekilde.

Gezmeyi dolaşmayı unutmuşum, gezerken "ee, niye geziyorum ki şimdi" diye düşünüyorum.

Sadece 1 haftadır boşum ama yazmayı da unutmuşum sanırım, şimdi farkediyorum.

Şahin'in bloguna benzedi bi an. :P

Babaannem hala bizde: Sabahları bir avuç badem yiyo, geceleri de dondurma saatini iple çekiyo. Gün ortasında ise mutfakta oturup televizyon izliyo, dizilerdeki karakterlere sinirlenip fırça atıyo. Olur da bir iş için mutfağa girecek olursam, ben daha önümdeki adımı düşünemeden o soruyo. Yetişmeye çalışıyorum. (Makarna mı yapıcaksın? Niye makasla açmıyosun? Tahta kaşık mı arıyosun? Sonuna kadar aç mıycak mısın kaynasın? Bilmiyoruuuummm)

Sıkış tıkış bişiler yetiştirmeye çalıştığım sıralarda daha çok dizi izliyodum. Dizi izliyim diye kalkıyorum, sağa sola bakana kadar gece oluyo, 1 bölüm izleyip yatıyorum.

Ama daha çok kitap okuyabiliyorum.

Yükseklisans konusu aklımı çok meşgul ediyo. İstanbul'da, özel olmayan bir üniversitede Sinema Tv yükseği yapmak istiyorum. Ama hangisinde? Niye onu seçiyim? O beni niye seçsin?

Haziran'ın sonuna doğru katılmamızı önerdikleri bir reklam yarışması varmış. Yarışmaya katılmak ister miyim? Belki uğradığım tembellik şokunu biraz hafifletir mi? Belki de yarışmalara alerjim yoktur?

Denizcan'ın sınavları kolay geçsin istiyorum.

Parfüm blogum Türkçe olarak geri dönüyo. Geri dönüyo demeye utanıyorum gerçi, 1 post var sadece. Bu sefer sanırım bırakmıycam peşini, öyle umuyorum.

Sonunda kullanmayı bilmediğim bir Photoshop'um var!

Artık Hayyam'a gitmeli, Nikon d90'ı kapmalı.

Darmadağın da olsa toparlamış olayım böylece içinde bulunduğum ve fazla yazmadığım dönemi. (Oximoron dedikleri anlamsal bir hata mı yoksa söz sanatı mı acaba? Darmadağın toparlamak? Sanattır umarım :P)






0 comments: